Особливості реєстрації компанії з управління активами
Законодавство України визначає наступні етапи створення та реєстрації компанії з управління активами (КУА):
1. Реєстрація КУА як юридичної особи.
Необхідно зауважити, що КУА може бути створена виключно у формі ТОВ або АТ, причому в її установчих документах виключним видом діяльності КУА повинно бути управління активами. Крім того, законодавство встановлює, що розмір статутного капіталу КУА повинен бути сформованим виключно в грошовій формі в розмірі не менш як 7 млн. гривень.
2. Отримання ліцензії на здійснення фінансової діяльності (управління активами).
Ліцензія на управління активами видається Національною комісією з цінних паперів та фондового ринку за умови надання необхідного пакету документів, причому одним з документів є подання відповідної саморегулівної організації про спроможність КУА проводити діяльність з управління активами.
Без отримання ліцензії на фінансову діяльність КУА не має право здійснювати управління активами.
Крім того, варто відмітити, що для компанії з управління активами з адміністрування пенсійних фондів обов’язковим етапом є внесення КУА до Державного реєстру фінансових установ.
Спеціалісти юридичної компанії «Коларес» завжди готові надати Вам юридичну консультацію щодо особливостей створення компанії з управління активами та реєстрації фінансових установ, а також нададуть кваліфіковану допомогу з підготовки пакету необхідних документів та супроводження процедури отримання необхідних ліцензій.